Kreatywność w mediach

0
2290

Wszystko staje się ciekawsze i lepsze od chwili gdy zaczniemy to ulepszać i zmieniać. Do tego potrzebna jest przede wszystkim duża dawka kreatywności. Taki styl myślenia doskonale nadaje się do tworzenia rzeczy nowych i unikalnych. Zdaje się, że właśnie to powinno być domeną telewizji i jej programu. W końcu nikt nie będzie wicznie oglądał tego samego, potrzeba zmiany na lepsze nowe. Wydaje się, że w tej materii telewizja i inne media dają radę w końcu co jakiś czas pojawiają się nowe programy. Jednak jeśli się temu przyjrzeć blizej dojdziemy do wniosku, że niekoniecznie tak jest. Warto spojrzeć na źródło pochodzenia tych pomysłów. W żadnym wypadku nie są to pomysły innowacyjne rodzące się w głowach rodzimy producentów czy twórców. Wszystko pochodzi z zagranicznych licencji zakupowanych od tamtejszych stacji. Oni kupują pomysł a w wykonanie go muszą włożyć swoją autorską pracę. Tylko tak mają szansę odnieść naprawdę duży suckes. Wykonanie z reguły wychodzi naszym stacjom gorzej niż ich zagranicznym odpowiednikom. Wiadomo mniejszy budżet i mniejsza skala potencjalnych odbiorców. Rynek miedalny stał się bardzo ciasny a konkurencja bardzo szybka. Stacje małpują od siebie nawzajem pomysły i tak wszędzie leci to samo. Właścicielami najwiekszych stacji medialnych poza rodzimym Polsatem są koncerny zagraniczne i to one przepychają sprawdzone pomysły na swoim rynku na nasz. Robią to z dużą ochotą i zadowoleniem licząc zyski. Zakładają, że jeśli pomysł przyjął się na zachodzi to sprzeda się też w Poslce lub gdziekolwiek indziej na świecie.

www.4core.pl

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułKierowcy busów.
Następny artykułMecze piłki nożnej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here