Reklama na ekranach LED – twoja droga do sukcesu

0
454
Reklama na ekranach LED

Ekrany LCD i LED towarzyszą nam praktycznie na każdym kroku. Spotykamy je w galeriach handlowych, przychodniach, instytucjach czy komunikacji miejskiej, a także przy głównych arteriach miast. Mogą nieść ze sobą różnorodny przekaz: od informacji, aż po reklamy. Czy zastanawiałeś się kiedyś, jakie korzyści mogłyby przynieść tobie, gdybyś postanowił promować swoją firmę właśnie na nich?

Digital Out Of Home

Zanim zaczniemy mówić o zaletach reklamy na ekranach, warto krótko o owiec zagadnienie DOOH, czyli Digital Out Of Home. Jest to rodzaj przekazu, który wychodzi do odbiorców, przebywających w miejscach publicznych. Nie pojawia się na ekranie domowego telewizora czy komputera, ale wpisuje w obraz całego miasta i jego przestrzeni. Co niezwykle ważne, wykorzystuje szerokie spektrum nowoczesnych technologii i metod, dzięki czemu jest jedną z najbardziej atrakcyjnych i cenionych form reklamy.

Ekrany LED, czyli skuteczna reklama za sprawą dużego formatu

Skuteczność to najważniejsza cecha, jaką powinna odznaczać się reklama – ekrany LED to idealne narzędzie, które potrafi ją zapewnić. Wszystko za sprawą szeregu cech, którymi się charakteryzuje. Pierwszą z nich jest bez wątpienia wielkość: ekrany LED zazwyczaj mają charakter wielkoformatowy, co sprawia, że łatwo przyciągają wzrok i są widoczne już z dużej odległości. Dzięki temu więcej osób zwraca na nie uwagę, a co za tym idzie – ogląda reklamy.

Duży format pociąga za sobą także specyficzną lokalizację. Reklamy na ekranach LED mogą być usytuowane w najbardziej atrakcyjnych i uczęszczanych częściach miasta, na przykład przy dużych arteriach. Dzięki temu każdy, kto obok nich przechodzi lub przejeżdża ma szansę zapoznać się z treścią przekazu. W efekcie mają one jedne z największych zasięgów wśród współczesnych form promocji.

Wideo, czyli ruch przyciąga wzrok

Ruch i żywe kolory reklamy przyciągają ludzki wzrok znaczę je lepiej, niż statyczne obrazy. Dzięki temu więcej osób z zainteresowaniem i znacznie dłużej ogląda filmiki promocyjne, niż klasyczne plakaty. Z tego względu warto wykorzystać potencjał wideo, by urozmaicić przekaz na temat swojej firmy i zwrócić uwagę większej ilości osób. Ta z kolei przełoży się na zapamiętywanie przez nich informacji, a także odwiedzanie siedziby twojej firmy.

Najważniejsze informacje w atrakcyjnej, krótkiej formie

Wspomniana już zdolność do przyciągania spojrzeń przez wideo musi iść w parze z treściwym przekazem. Ludzkie mózgi szybko się nudzą, dlatego tworząc reklamę na ekranie LED, warto postawić na zwięzły, treściwy przekaz. Dzięki temu istnieje większa szansa, że potencjalny klient obejrzy ją do samego końca i zapamięta więcej niezbędnych mu informacji, niż z długiej, lecz mało intrygującej reklamy. Wystarczy żywy, kilkunastosekundowy filmik, aby spełniła swoje zadanie.

Wykorzystując potencjał reklamy DOOH, twoja firma bez wątpienia szybko zyska nowych klientów i będzie mogła prężenie się rozwinąć.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here