W jaki sposób można zwiększać klikalność reklam?

0
1324

Reklama w sieci to normalna codzienność każdego użytkownika. Wydaje się, że nie ma w nich nic nadzwyczajnego. Mało tego, przyzwyczailiśmy się już do personalizowanych reklam, które są zależne od tego, co w danym czasie przeglądaliśmy czy wyszukiwaliśmy w sieci. Jednak istnieją także inne sposoby na zwiększanie klikalności reklam. Jedną z nich jest reklama push. Jak właściwie działają tego typu reklamy i co sprawia, że jedne klikają się lepiej od innych? Odpowiadamy!

Czym jest reklama push?

Push ads to specjalny sposób reklamowania swoich usług poprzez powiadomienia w aplikacjach i przeglądarkach internetowych. Nie musisz akurat surfować po necie – wszystko, co ważne, dostaniesz w formie skróconej, zachęcającej do kliknięcia. To właśnie pushad, czyli reklama, która wyskakuje w formie małego okienka, by zakomunikować, że właśnie coś jest najważniejszego, z czym musisz się spotkać.

Jak działa reklama push ad?

Nie ma wątpliwości, że jest to jedna z najbardziej pomysłowych reklam ostatnich czasów, ale również jedna z form nadużywanych. Musi być wykonana dobrze, by przyciągnąć odbiorców. Dlatego warto szukać renomowanych firm, którym zaufały największe marki chcące skorzystać z pushad.

Co musi mieć reklama push? Przede wszystkim powinna kreować wizerunek firmy, nie dać zapomnieć o marce i pojawiać się często, ale nie na tyle, by zrazić do siebie i spowodować wyłączenie. Powinna nieść ciekawe, intrygujące treści. Dodatkowo musi być także powiązana z landing page i prowadzić do działania, a nie tylko kliknięcia i porzucenia strony.

Wysoka klikalność reklam? To możliwe

Skoro więc w normalnych warunkach raczej ignorujemy wyskakujące reklamy, powiadomienia dają dużo więcej. Są niezwykle ważne i pozwalają na integrację różnych środowisk naszych klientów, a przy tym trafiają do konkretnych grup, a nie do całości. Są oparte na danych z przeglądarek czy aplikacji i trafiają zawsze na podatny grunt. Trzeba z nich tylko umieć skorzystać. To klucz do sukcesu w dzisiejszym marketingu internetowym.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here