Właściwości diety 1500 kalorii

0
67

Sezon urlopowy dla wielu osób właśnie się rozpoczął. Maj i Czerwiec zdecydowanie nas rozpieszczały jeśli chodzi o temperatury- upalne dni, długie i ciepłe wieczory sprzyjały spędzaniu czasu na świeżym powietrzu. Ale przed wieloma osobami jeszcze prawdziwe wakacje- urlopy nad morzem lub za granicą, a do tego czasu należy przygotować swoje ciało na tak zwany sezon bikini.
Dieta 1500 kalorii – jak ułożyć jadłospis? Układanie jadłospisów wydaje się być prostym zajęciem, jednak wiąże się ze stosowaniem pewnych reguł. Dobrze zbilansowana dieta sprawi, że mimo mniejszych porcji na talerzu odżywiamy się zdrowo, nie jesteśmy głodni, a chudniemy. Po pierwsze- śniadanie. Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia, który daje nam energię do działania, musi więc być dość kaloryczny, aby podnieść trochę temperaturę ciała, rozgrzać dłonie i mięśnie i przygotować na dzień pracy. Na śniadanie w diecie 1500 kalorii zaleca się na przykład 200 gramów płatków owsianych na mleku 0,5 % lub wodzie, naleśniki z owocami i sosem klonowym, 3 kanapki z ciemnego pieczywa bez masła, ale z humusem i warzywami. I oczywiście napój- szklankę herbaty bez cukru, kubek kawy bez mleka lub z niskoprocentowym mlekiem i na pewno minimum szklankę wody.
Na drugie śniadanie zalecany będzie jakiś owoc- mandarynka, brzoskwinia, garść czereśni lub truskawek, lub warzywa- 2 marchewki albo miseczka ugotowanego na parze brokułu. Obiad w diecie 1500 kalorii to na przykład pierś z kurczaka (200 gramów) z bukietem warzyw, lub porcja makaronu z sosem neapolitańskim i odrobiną żółtego sera. A na kolację możemy wybrać sałatkę z ulubionych warzyw z jogurtowym dresingiem.
Odchudzanie nie musi wiązać się z dużymi wyrzeczeniami, ale wprowadza pewne obostrzenia w diecie, których należy przestrzegać. Przy diecie 1500 kalorii zrezygnujmy z czekolady, chipsów i napojów gazowanych. Na zdrowie wyjdzie nam podjadanie warzyw i owoców oraz wypijanie kilku szklanek zimnej, czystej wody niegazowanej. Stosowana przez kres co najmniej miesiąca dieta 1500 kalorii spowoduje, że schudniemy około 3 kilogramów.

www.gminalomianki.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here