Nosząc się z zamiarem wprowadzenia na rynek nowego produktu, albo nowej usługi trzeba go na samym początku dobrze rozreklamować. Reklama takiego produktu, czy usługi musi być jednak skuteczna, a żeby taka była zadbać trzeba o wiele różnych kwestii, począwszy od doboru odpowiedniego hasła. Reklama bez dobrego hasła nie jest chwytliwa i nie zapada łatwo w pamięci, dlatego dobre, oryginalne hasło jest tutaj podstawą. Jeśli nasza reklama ma być skuteczna to powinniśmy wiedzieć do kogo ją skierować, a zatem na początku powinniśmy określić kto będzie odbiorca naszych produktów. Kiedy już to zrobimy musimy stworzyć reklamy atrakcyjne właśnie dla tej konkretnej grupy. Ciężko jest stworzyć reklamę uniwersalną, która byłaby atrakcyjna dla wszystkich, wobec czego najczęściej dostosowuje się ją do określonego grona odbiorców. Aby dotrzeć do wspomnianych osób należy posłużyć się odpowiednim środkiem, gdyż w inny sposób dobiera się do młodzieży, n za pomocą internetu, a inaczej do osób starszych, np. poprzez gazety.