Narzędzia niezbędne do pracy w biurze

0
302
Narzędzia niezbędne do pracy w biurze

Trudno jest sobie wyobrazić biuro bez niezbędnego zestawu jaki tworzą biurko, wygodne krzesło oraz komputer.  Jest to minimum bez którego nie jesteśmy w stanie rozpocząć pracy. Pierwszymi skojarzeniami z gabinetem jakie mamy to dźwięk urywającego się telefonu, stukania w klawiaturę oraz drukującej kserokopiarki.  Na biurku piętrzy się stos dokumentów a przestrzeń jest zasypana samoprzylepnymi karteczkami przypominającymi  o kolejnych zadaniach do wykonania. Masz wrażenie, że dookoła panuje chaos, a szuflady się nie domykają? Mimo, że pozornie wydaje Ci się, że nad wszystkim panujesz, może warto pomyśleć o alternatywach, które ułatwią Twoją pracę?

Nie ma potrzeby oblepiania biurka stosem karteczek z ważnymi adnotacjami i przypomnieniami.  Wystarczy zamienić karteczki na aplikację, która przypomni nam o zadaniu w wybranym przez nas czasie.
Ład i porządek na biurku oraz w przestrzeni wokół to również spokojna głowa. Dużo łatwiej jest się skoncentrować na konkretnym zadaniu, gdy zminimalizujesz ryzyko rozproszenia. Wraz z rozwojem technologii, pojawiło się wiele możliwości digitalizacji dokumentacji. Mamy do dyspozycji mnóstwo programów i aplikacji, które ułatwią nie tylko uporządkować oraz przeorganizować pracę, ale również znacznie uproszczają przepływ informacji i danych.

Większość dokumentów może występować w wersji elektronicznej. Wystarczy przenieść je a pomocą skanera na komputer. Aby zapewnić sobie wygodny dostęp do danych z dowolnego urządzenia czy smartfona możemy umieścić je na internetowym dysku – np. Google Drive. Decydując się na przechowywanie informacji w chmurze mamy możliwość tworzenia kopii zapasowych czy udostępniania lub współdzielenia plików ze współpracownikami.  Stos wizytówek również możesz puścić w niepamięć. Wystarczy wpisać dane w kontakty w programie pocztowym, a fizyczne wizytówki mogą wylądować w koszu.

Dzięki zastosowaniu tych rozwiązań stos dokumentów na biurku maleje. Jesteśmy w stanie jeszcze trochę pomniejszyć zawartości kuwetek i spróbować usprawnić proces zawierania umów z kontrahentami. W jaki sposób? Warto przejść na tryb zawierania umów przez Internet. Bezpieczna i wygodna alternatywa, która umożliwia zaoszczędzić nie tylko czas i pieniądze, ale również przestrzeń na biurku oraz zużycie papieru.  Jedną z witryn umożliwiających nam zawarcie umowy przez Internet jest umownik.pl. W swojej ofercie Umownik dysponuje również aplikacją mobilną. Przy  pomocy tych narzędzi jesteśmy w stanie wszystkie formalności przeprowadzić z poziomu online. Od wstępnych ustaleń, po renegocjacje, zatwierdzenie oraz późniejsze aneksowanie warunków.  Dodatkowym atutem jest również archiwizacja pertraktacji stron, dzięki czemu oprócz gotowej umowy jesteśmy również w stanie prześledzić historie jej zmian. Może pomóc zniwelować ryzyko potencjalnych konfliktów i sporów.  Nie zapominajmy również o aspektach ekologicznych. Korzystanie z pomocy Umownika wpływa korzystnie na naszą planetę, dzięki minimalizacji wykorzystywania papieru.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here