Telewizja też może być źródłem bardzo skutecznej reklamy pod warunkiem, że dysponujesz ogromnymi środkami na jej realizację. Nie tylko będzie potrzebne Ci bardzo dużo pieniędzy na jej wykonanie ale także na wykupienie odpowiedniej ilości czasu antenowego co już samo w sobie jest drogie. Oczywiście reklama taka jest naprawdę skuteczna ponieważ dociera do naprawdę szerokiego grona potencjalnych klientów. Jednak osobiście uważam, że w telewizji opłaca się reklamować tylko i wyłącznie produktu wyrabiane na skalę masową. Jeśli jesteś drobnym przedsiębiorcą, który prowadzi mały biznes to raczej reklama taka nie tylko przerośnie Twoje możliwości finansowe ale także po prostu będzie bez większego sensu. Co z tego, że zyskasz bardzo szerokie grono klientów, którzy skorzystają z Twoich usług gdy nie będziesz w stanie sprostać ich oczekiwaniom. Dlatego też jest to kolejna rzecz, którą musimy przemyśleć zanim zdecydujemy się na reklamę w telewizji. Reklama musi być dobrana do naszych możliwości finansowych jak i wykonania usługi.