Merchandising lepem na klientów

0
65

Merchandising to taki stworek marketingowy, który jest powszechnie znany jako wnętrze sklepu oraz to, co kryje się za witryną. Czasy pustych półek sklepowych i obsługi odzianej w wątpliwej czystości fartuchy już dawno odeszły do lamusa. Sprzedawcy nie mogą sobie pozwolić na brak czystości w sklepie, a prezentacja produktu określona jest ściśle surowymi zasadami. Merchandising to nie tylko misternie planowana ekspozycja towaru, ale także sztuka polepszania efektywności w sprzedaży masowych produktów. Ta dziedzina marketingu dokładnie studiuje psychologię klientów oraz bodźce, jakimi kierują się kierują chodząc na zakupy. Dystrybutorzy stosują przeróżne triki, żeby zwrócić uwagę klientów na produkt. Wchodząc do sklepu konkretnej marki wchodzimy w inny wymiar. Marka dzisiaj to nie tylko produkt, ale całe kampanie reklamowe, wystrój sklepu to miejsce charakterystyczne tylko dla konkretnego producenta. Przykładem są sklepy sieciowe oferujące meble i dodatki do domu, które nie tylko oferują produkty, lecz prowadzą małe restauracje wyposażone w meble wyłącznie swojej marki.

www.yummie.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here