Rola reklamy

0
1940

Reklama od czasów rozwoju mediów, standardów ludzkiego życia, rozwoju rynku wszelkiego rodzaju produktów, wszystkiego co wiąże się z handlem stała się bardzo ważnym elementem w jego procesie. Ogólną i podstawową rolą reklamy jest zachęcenie potencjalnego klienta do zakupy przedstawianego produktu. Z biegiem lat rola reklamy w pewien sposób ewoluowała, jej elementy musiały zostać rozbudowane. Spowodowane było to stale rosnącą konkurencją na rynku i walką o klientów. Reklamy oprócz przedstawiania nam marek produktów, zaczęły rozśmieszać, bawić, czasem znajdziemy w nich nawet motywy związane z historią i poważnymi problemami społecznymi. Oprócz prostych haseł reklamowych, które i tak występują już rzadko, reklamy prezentują czasem głębsze przemyślenia i rozbudowane sentencje. Sprawia to, że nie szybko zapomnimy o danej reklamie a próbując ją sobie przypomnieć doskonale będziemy wiedzieli czego ona dotyczyła. Taka jest właśnie główna rola reklamy, nie ważne pod jaką postacią przedstawiona ma na dłuższy czas zagościć w naszej pamięci.

www.crowley.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here