Bilbordy oraz ich skuteczność

0
95

Czy reklama w postaci bilbordu jest opłacalna? Łatwo zauważyć, że najszybciej i najlepiej do nas trafia reklama telewizyjna, ponieważ takie reklamy często powtarzają się, mają też nie raz chwytliwe hasła. Zapamiętujemy nieraz dobrze i aktorów w nich występujących, jak i formę reklamy oraz hasło przewodnie, które jest często powtarzane, tak samo jak nazwa reklamowanego produktu. Na bilbord można nie zwrócić uwagi podczas spaceru po mieście albo jazdy samochodem, ponieważ nie są tak nachalne jak reklama telewizyjna czy radiowa, która za wszelką cenę pragnie przykuć naszą uwagę. Bilbord jednak ma inne zalety. Jest duży, więc nawet jeśli za pierwszym czy drugim razem nie zwrócimy na niego uwagi, w końcu rzuci nam się w oczy. Poza tym jeśli posiada jakieś chwytliwe, dobre i łatwo przyswajalne hasło, może zrobić naprawdę wielką i dobrą reklamę. Więc wychodzi na to, że to, czy dana reklama się przyjmie i jak wpłynie na odbiorców nie zależy tak bardzo od bilbordu jako od niego samego, ale od formy reklamy, jaka się na niej znajdzie, więc największy wpływ mają na to specjaliści od reklamy, który mają do celu zachęcić do naszego produktu.

www.artseven.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here