Przekazy medialne

0
84

Polskie media cechuje ostatnio bardzo jednoznaczny a przede wszystkim rozrywkowy, bo to rozrywka obecnie ma największą cenę wśród opinii publicznej i jest w stanie przyciągnąć przed odbiornik największą ilość nowych odbiorców. Mimo, że w mediach jest jej bardzo wiele to nie oznacza to, że bardziej ambitny człowiek nie znajdzie nic dla siebie. Takie przekazy również się zdarzają i nie możemy na nie narzekać pod żadnym względem. Okazuje się jednak, że znaczna większość społeczeństwa lub proste, łatwe i przyjemne formy dziennikarstwa rozrywkowego, przez co wyznacza znaczniki rozwoju mas mediów w Polsce i ukierunkowanie ich na dana grupę docelową tzw. target. Ten sam, o którym potem mówi się, że jest głównym wyznacznikiem dla firm, które decydują się na wykupienie reklamy u danego nadawcy na określony czas i daną za kwotę a w ten sposób, chociaż częściowo sfinansować bieżącą działalność mediów. Nie należy spodziewać się odwrócenia danej sytuacji albowiem, co raz bardziej wygodne społeczeństwo na pewno nie zmieni swojego postępowania i nie odwróci kierunku, w którym idzie.

www.adprom.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here