Prowadzisz salon fryzjerski lub gabinet kosmetyczny i chcesz zyskać nowych klientów? Z pewnością przyda Ci się branżowa wiedza z zakresu marketingu. Aby ją zdobyć, wcale nie musisz korzystać z płatnych szkoleń. Zajrzyj na stronę Akademii Versum. Kurs został stworzony z myślą o właścicielach i managerach firm. Dzięki niemu zupełnie bezpłatnie możesz zapoznać się z lekcjami, które sprawią, że skutecznie wypromujesz swój biznes.
Lekcja 53 i 54 – dowiedź się jak uruchomić stronę internetową
W XXI w. firma, która nie ma swojej strony w sieci, nie ma szans dotrzeć do wielu klientów. Dziś klienci przyzwyczajeni są do poszukiwania najlepszych specjalistów w Internecie i decydowania się na usługi konkretnego gabinetu kosmetycznego lub salonu fryzjerskiego po zapoznaniu się z jego ofertą. To właśnie dlatego tak ważne jest, aby firma z branży hair & beauty mogła poszczycić się efektowną stroną www. W dwuczęściowym artykule pt. „Strona internetowa salonu i gabinetu krok po kroku” Anny Wydry-Nazimek znajdziesz wyjątkowy instruktaż, który pozwoli Ci dobrze zaprezentować się w sieci. Dowiesz się od czego zacząć i na jakie aspekty zwrócić uwagę.
Z lekcją 39 -i 46 nauczysz się korzystać z e-mail i SMS marketingu
Wydaje Ci się, że reklama firmy zawsze musi być kosztowna? Nie z e-mail i SMS marketingiem, które wymagają stosunkowo niewielkiego nakładu środków i dają doskonałe rezultaty. Podstawową wiedzę z tego zakresu zyskasz, zaznajamiając się z lekcjami przygotowanymi przez Monikę Kasperczyk (właścicielkę agencji marketingowej z ponad 10-letnim doświadczeniem w pracy w branży) i Joannę Wójcik (Content Manager we FreshMail). Dzięki nim w kilka minut dowiesz się, jak zaplanować efektywną kampanię.
Z lekcją 11 zgłębisz tajniki kształtowania wizerunku firmy
O popularności firmy decyduje jej wizerunek. Zadowoleni klienci budują renomę zakładu i chętnie polecają usługi konkretnego salonu fryzjerskiego lub gabinetu kosmetycznego swoim znajomym. Niezadowoleni natomiast bardzo łatwo mogą zepsuć jego opinię. Dlatego bardzo ważne jest, aby właściciel lub manager przedsiębiorstwa z sektora hair & beauty świadomie kształtował wizerunek swojej marki. O tym, jak robić to dobrze, dowiesz się z lekcji 11. Nie czekaj, przeczytanie tego specjalistycznego artykułu to doskonała inwestycja w rozwój Twojego biznesu!
Lekcja 25 i 27 poszerzą wiedzę o social mediach
Większość salonów fryzjerskich i gabinetów kosmetycznych prowadzi profile w mediach społecznościowych. To sprawdzony kanał promocji marki oraz świetny sposób na postaranie się o nowych klientów i utrzymanie kontaktu ze stałymi usługobiorcami. Warto przy tym zaznaczyć, że działanie w mediach społecznościowych nie jest tak łatwe, jak się wydaje. Zaniedbanie wpisów, wrzucanie nieodpowiednich treści, a nawet komentowanie pod wpływem emocji mogą zniszczyć dobry wizerunek marki. Cenne know-how z zakresu social mediów dla branży hair & beauty zdobędziesz czytając artykuł pt. „Jakie kanały social media wykorzystać do promocji salonu urody?” oraz „Salon na Facebooku, czyli jak korzystać z możliwości tego kanału” autorstwa Łukasza Dębskiego, prawdziwego eksperta w dziedzinie nowych kanałów komunikacji. Zapraszamy do lektury!
Więcej przeczytasz na: