Rola reklamy w mediach

0
1945

Reklama i media są ściśle ze sobą powiązane ze względu na siłę i popularność jaką cieszą się media. Dziś nie można już mówić o tym, że dobry produkt może istnieć bez reklamy. Żaden produkt nie zdoła się przebić do konsumenta bez odpowiedniej dawki, skutecznej reklamy. Reklama jest niezastąpiona ponieważ znajduje wszelkie drogi dotarcia do konsumenta i przedstawienia mu informacji o produkcie. Reklama nie ma obowiązku bycia obiektywną wobec produktu jakiego dotyczy. Wszelkie pozytywne cechy produktu powinny być dzięki reklamie bardzo plastycznie ukazane, tak by konsument nie musiał samodzielnie podejmować decyzji o tym, czy produkt jest naprawdę wartościowy. Dzięki temu na rynku nie ma produktów złej jakości, są tylko produkty dobre. Niestety to, że mają zalety nie wystarcza by konsument się nimi zainteresował. Kłopot polega na tym, że wszelkie dostępne produkty konsumpcyjne, począwszy od żywności na elektronice skończywszy są bardzo podobne lub niewiele różnią się od produktów konkurencyjnych. To reklama nadaje im indywidualność i własny charakter.

www.flyweb.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here