Dlaczego warto reklamować się w metrze?

0
1838
Dlaczego warto reklamować się w metrze?

Działalność każdego przedsiębiorstwa ściśle wiąże się z reklamą. Marketing, będący obecnie podstawą kreowania marki, może przybierać zróżnicowane formy, będące sposobem dotarcia do grupy odbiorców. Jednym ze sposobów reklamowania produktów lub usług jest reklama zewnętrzna, która posiada ogromny zasięg oddziaływania na potencjalnych klientów. Lokalizacja oraz forma reklamy tworzą połączenie, które może skutecznie oddziaływać na odbiorców, zachęcając ich na początku do zwrócenia uwagi, następnie do zapoznania się z treścią, a jeśli będzie ona interesująca, do zasięgnięcia bardziej szczegółowych informacji o marce. Metro jest dynamicznie rozwijającą się siecią połączeń komunikacji miejskiej, z której korzysta coraz więcej Warszawiaków. Nieporównywalnie krótszy czas podróżowania pomiędzy warszawskimi dzielnicami zachęca do korzystania z metra osoby o zróżnicowanej roli społecznej. Czy reklama w metrze jest więc skuteczna?

Działalność każdego przedsiębiorstwa ściśle wiąże się z reklamą. Marketing, będący obecnie podstawą kreowania marki, może przybierać zróżnicowane formy, będące sposobem dotarcia do grupy odbiorców. Jednym ze sposobów reklamowania produktów lub usług jest reklama zewnętrzna, która posiada ogromny zasięg oddziaływania na potencjalnych klientów. Lokalizacja oraz forma reklamy tworzą połączenie, które może skutecznie oddziaływać na odbiorców, zachęcając ich na początku do zwrócenia uwagi, następnie do zapoznania się z treścią, a jeśli będzie ona interesująca, do zasięgnięcia bardziej szczegółowych informacji o marce. Metro jest dynamicznie rozwijającą się siecią połączeń komunikacji miejskiej, z której korzysta coraz więcej Warszawiaków. Nieporównywalnie krótszy czas podróżowania pomiędzy warszawskimi dzielnicami zachęca do korzystania z metra osoby o zróżnicowanej roli społecznej. Czy reklama w metrze jest więc skuteczna?

Reklama w metrze Warszawskim

Sprzyjające warunki dla  reklamy

Liczni klienci metra codziennie pojawiają się na jego stacjach, oczekując na pociąg. Jest to znakomity czas, aby skupić uwagę na reklamie. Doskonałe umiejscowienie reklamy w miejscu, gdzie trafia wzrok podróżujących sprawia, że jej zasięg jest bardzo duży. Zróżnicowani pod wieloma względami podróżni, to duże możliwości trafienia w grupę odbiorców. Warto więc umieścić tam reklamę, od której nie będzie można oderwać wzroku, zachęcającą do dalszego zainteresowania treścią. Wyraźny, krótki przekaz na dużym formacie, intrygująca forma oraz kontrastowa stylistyka sprawią, że reklama w metrze będzie współgrała z otoczeniem, tworząc całość, opartą o kontrast. Reklama w metrze, aby była skuteczna, musi zostać wielokrotnie powielona. Coś, czego potencjalny klient nie zauważy przy pierwszym kontakcie z przekazem, zobaczy na następnej reklamie. Reklama w metrze jest bardzo skuteczna, aby wykorzystać maksimum możliwości, warto umieścić ją w różnych formatach i miejscach, od ścian stacji, poprzez ramki przy kasach biletowych, po okna pociągów. 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here